یعنی  یه جوری نمرهامو خرااااااااااااب کردم  که تو کل سال های تحصیلیم  همچین چیزی بی سابقه بود

 

 

با خودم که دلایلش رو برسی کردم

 

 

 

اولش این بود که 

 

 

توی تابستون  تلگرام رو گوشیم نصب کردم و معتادش شدم و طی اون یه ماجرایی پیش اومد که خدا میدونه :/

 

 

راستش من کلا اهل این نرم افزارا نبودم

 

 

 

نه لاین رو گوشیم نصب بود

 

 

 

 نه وایبر

 

 

 

نه هیچ کدوم از نرم افزار های چت 

 

 

 

یکی از دوستام گف تلگرام محیطش خوبه بیا

 

 

 منم ندونسته از شرایط رفتم 

 

 

 

بدون اینکه حتی کمترین اطلاعی راجع بهش داشته باشم

و همین باعث شد بقیه بچه ها سال تحصیلی رو با قدرت شروع کنن من نه

 

 

 

و دومین دلیل

 

 

اینکه همه میگفتن نمره اهمیت نداره و منو هی بیخیال تر می کرد

 

 

راستش وابت نمرم خیلی تحقیر شدم  مخصوصا از طرف خانوادم

 

 

واکنش تندی نشون دادن

 

 

 

تمام مسافرتا لغو شد

 

 

 

تمام کافه کتاب و بیرون با دوستام لغو

 

 

 

روز اول مدرسه بعد امتحانا قرار شد همه مهمون یکی از دوستام پیتزا کل بچه های کلاس دعوت

 

 

تازه معلم زیستمونم تا فهمید گف منم میااااااااااااااااااااااااااااام : /

 

 

 

ولی واسه تنبیه خودم نرفتم

 

 

 

یکی راهنمایی کنه پلییییییییییییز

 

 

 

 

البته گفته باشم پنج روزه  , توجه کنید پننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننج روز بنده تلگرام رو پاک کردم و گوشیمم واسه 

تنبیه دست بابام :/