راستش چند وخته درگیر یه چیزیم که اگه بگم مطمئنم خندتون میگیره

 

 

 

ولی خداییش بد جوری درگیرم کرده  شاید یکی از دلایل افت نمره هامم این بوده

 

 

میدونم تا بگم میزنیین زیر خنده ولی خب

 

 

 

خواستگاری

 

 

 

واژه وحشتناکی که هر دوهفته یا هر ماه یه بار میشنوم  و اصلا دلیلشو نمیدونم

 

 

آخه مگه من چند سالمه

 

 

 

:(

 

 

تازه سومم

 

 

 

آخه چرااااااااااااااا

 

 

 

البته خودمم رفتم دنبالش تا ببینم چرا پسرا رو آوردن به دخترای دبیرستانی 

 که جواب تحقیقات شبانه روزیه من (خخخخ) شد این:

 

 

 

پسرا معتقدن که دختر باید تو بغل شوهرش بزرگ شه :(

 

 

 

(یعنی تا یه هفته تو هنگ همین جمله بودم )

 

 

 

که فهمیدم تو دانشگاه ...... (نگم سنگین تره)

 

 

 

 

خلاصه  هر بار یکی میاد و بنده ندیده رددددددددددد میکنم چون خداییش وحشتناکه  کسی رو تو این سن بندازن تو زندگی

 

 

 

حالا بنده از طرفی دنبال بهونم تا رد کنم و از طرفی دنبال جواب این سوالم که اصلا ازدواج یعنی چی ؟؟؟!!!

 

 

 

فک کنین اونم من که  پسرا جرعت نمیکنن نزدیکم شن

(به امید اینکه خدا از گناهان ما درگذرد از بس بد برخورد میکنم )

 

 

ولی خب دست خودم نیست

 

 

 

:(

 

 

 

حالا یکی امداد برسونه بگه چطوری میشه خواستگار پروووووووووند

 

 از بس من با مامانم سر این بحث کردم قاطی کردم

 

 

 

آخه من مشکلی ندارم پزشکیمو بگیرم  

 

کادوش خونس بعدش خودم کار میکنم ماشین و پول خودمو به در میارم

 

 

 

:(

 

 

بهم نخندین ولی اشکمو درآورد این واژه

 

هرکی این پستو بخونه و جواب نده ایشالله دولت استخدامش کنه واسه کم کردن قیمت ترشی

(خیلی به مخت فشار نیار معنیش میشه ایشالله بترشی)